Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

søndag 22. januar 2012

Jeg venter på våren

Endelig en dag med sol, vi som bor på vestlandet har ikke sett solen på hundre år, ihvertfall  føles det sånn. Idag derimot våknet vi til sol fra skyfri himmel, ikke var det vind heller. Det var bare å komme seg opp og ut. Jeg har lenge hatt planer om å tenne i bålpannen min men været har ikke tillatt det før idag.


Men endelig kunne jeg lage bål uten å bli klissvåt og kald, skulle jo ha laget middag ute idag men det får bli en annen dag.

Min yngste sønn er nå 13 år og trampolinen har mer eller mindre stått til pynt i et år og vel som det, så idag ble den tatt bort. Stokk ankeret som har vert bardun på trampolinen i vinter ble flyttet frem til gjerdet og blomsterpottene ble flyttet etter.
Om bare våren kunne komme, kjenner jeg er klar til å begynne å virke igjen. Har planer for uteplassen der trampolinen har stått så det skal bli gøy å komme igang. Min mann som jobbet på garasjen kom på bålpanne besøk med brus med seg Jeg benyttet selvfølgelig da anledningen til å fortelle om mine planer for plassen der nede, kommentaren var at jeg burde begynne i 100% stilling med jobb hver helg slik at jeg ikke orket å tenke på hva han skulle gjøre til våren :-). Det går nok bra skal du se, han er en snill mann  så det blir ofte slik jeg ønsker.


1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg er forøvrig ganske fersk som "fotograf", men tror det går framover med kvaliteten.

    Fin blogg du har, og du er tydeligvis en dyktig tekstforfatter :-).

    SvarSlett