Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

onsdag 25. januar 2012

Nytt kamera


Jeg har fått meg nytt kamera og det er litt å sette seg inn i, ihvertfall for meg som ikke er av den mest tekninske sorten. Har tatt lang tid for meg å finne ut hvordan jeg skulle få inn bilder i montasje, men nå har jeg fått det til. Det er jo så gøy å prøve seg seg frem, resultatene er både og, men det kommer seg vel etterhvert.



Her har jeg tatt bilde av et bruktbutikkfunn, bordet står på kjøkkenet som ekstrabord. Det brukes til både lekser og puslespill og ikke minst til å dekke på når vi blir for mange til det store bordet. Understellet på bordet er en lys turkis farge, jeg liker den, men det gjør så absolutt ikke han jeg bor sammen med. Det første han sa når jeg kom hjem med det var, "bordet var sikkert greit hadde det ikke vert for den grusomme fargen på beina" Han brukte faktisk et annet ord enn grusom, men det passer seg ikke i skriftform.   








1 kommentar:

  1. Mannfolk HAR dårlig smak, ingen tvil om det!
    Kos deg med nytt kamera. Kjekt når man finner ut av det tekniske :) Ha en flott dag!

    SvarSlett