Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

søndag 20. mars 2011


Endelig ferdig, Jeg har strikket fanajakke til min lille niese, det skulle jo gå så fort, men det gjorde det ikke. Jeg er vel meg selv lik, er veldig ivrig i starten og så dabber det litt av. Jakken var ferdig for lenge siden men hals og lister var det verre med.

Jeg bestemte meg derfor på fredag for at nå er det nok, snart vokser jenten ut av jakken og det går ikke. Jeg har derfor jobbet med den i helgen og ferdig ble den. Nå er den levert til mottaker og jammen, den passet fremdeles. Faktisk litt å gå på der heldigvis.

Jeg har litt sånne ufo prosjekter, en lue til min datter ble også ferdig i dag. Nå ligger jeg jammen bra an dere. Problemet mitt nå er lysten til å begynne på noe helt nytt. Det er ikke lurt for jeg har jammen en del halvferdige prosjekter igjen i kurven, men hvem vet.

5 kommentarer:

  1. Så flink du har vært...har jo noen slike jeg også da men...
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Flink du e!
    Fanakofter hører nostalgien til og blir bare vakrere og vakrere:O)
    Jeg bruker ennå min jakke som mammaen min strikket til meg som 15åring!!
    ( Jeg har tre stk!!)

    Og tallerkenhylla var jo bare skjønn!
    Heldige du som har SÅÅ mye av det vakre servicet!

    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem, klem.

    SvarSlett
  3. Så flott strikkejakke, heldig den som får den i gave. Har sett på den tallerkenhylla fra Living en stund jeg også, men det er så synd den er for stor for mitt kjøkken. Nydlig er den iallfall.

    Ha en flott dag da.

    KlEM Åse

    SvarSlett
  4. Eg og venter på ei hua :P

    SvarSlett
  5. Nei nå Blindleio, venter jeg på nye innlegg fra deg?:o)
    Er jo så spent på utestuen din??

    Klem fra Anne!

    SvarSlett