Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

fredag 27. januar 2012


I dag har jeg hatt en fantastisk dag på nytt studie. Som jeg skreiv igår skulle jeg begynne å studere syn for lesing og læring. Dette var bare så bra, vi skal lære hvordan vi kan hjelpe og kartlegge de som har mistet eller fått redusert synet. Eller de som gjerne blir mistenkt for å ha ADHD men som kanskje har problemer med synet slik at de ikke klarer å konsentrere seg. Noen har kanskje fått redusert synet pga. slag eller ulykke, og tenk deg å kunne være istand til å hjelpe disse menneskene til å få en bedre livskvalitet :-)

2 kommentarer:

  1. Heisann

    Koselige bilder du viser!
    Videre utdanningen din høres spennende ut.....kjekt å gjøre noe nytt!!
    Men hvilken barnehage som er den beste....og har de greieste ungene....ja det kan jo diskuteres :o)

    Her står det bra til.......og vi koser oss!
    Hilser fra en kry mamma:)

    SvarSlett
  2. SÅ koselige bilder hos deg Monica!!
    Kjekt med nytt apparat. Jeg fikk prøve min sønn sitt flotte kamera og bildene ble ikke det grann bedre enn med mitt lille pocket kamera. Så da skjønte jeg at det hjelper ikke med flott utstyr når damen bak ikke har peiling på hvordan en bruker det hihi. Er helt elendig på tekniske ting.

    Bruktfunnet ditt var lekkert.
    Ikke enig med ham som synes beina var stygg ;o)
    Headeren din var og så koselig!

    TAKK for titten og masse lykke til med dine spennende studier.
    Klem fra Anne.

    SvarSlett