Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

torsdag 10. mars 2011

Toalettveske


Snakk om sjokk, i går ettermiddag var det deilig vårstemning og jeg trodde (håpet) at vinteren var over. Den gang ei, i dag morges var det full vinter igjen. Ja det er jo ikke noe å gjøre med, ingen klagemulighet på været.

Ikke så galt at det ikke var godt for noe, etter middag var inspirasjonen på plass for en tur på loftet. Endelig fikk jeg brukt et av alle de bildene jeg har skrevet ut og strøket på stoff.

Jeg er nemlig veldig ivrig når jeg begynner på noe nytt, planene er da ikke akkurat pinglete. Ser for meg at dette skal bli en storproduksjon. :-) Kanskje det blir det, hvem vet. En toalettveske såg iallefall dagens lys i ettermiddag.

Saksen som er på bildet var en av loppene som var med hjem fra loppemarked sist helg. Ikke sikkert den er så gammel men rusten var den. Min yngste sønn lurte på om det var en som hadde lagt ute i vinter.

1 kommentar:

  1. Den så kjempeskjønn ut!
    Og en sånn saks står på min ønskeliste.
    Heldiggris!

    God helg til deg fra meg:O)

    SvarSlett