Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

torsdag 3. mars 2011

Ny pute



Jeg har vert en liten tur på syrommet. I lengre tid har jeg hatt planer om å sy og strikke masse, men det har blitt med tanken. Leser blogger og blir inspirert men det stopper der. I dag derimot gikk jeg opp for å rydde, og ut kom en ny pute. ( rotet er der enda) Dette skulle jeg gjort for lenge siden, det er jo så kjekt.

Håper inspirasjonen holder til det blir helg.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for varmende ord på en kald mars kveld, vi er veldig glad i hytta, men så har vi jaggu strevd for det og. Tror en setter litt ekstra pris på det når en har lagt all jobb i det selv de siste to åra.
    så kjekt du fant bloggen min da, legger meg til hos deg.Nå skal jeg kose meg her inne hos deg:-)

    Ha en flott kveld da.

    Klem Åse

    SvarSlett
  2. Koselig tilbakemelding, ha en fin helg.

    SvarSlett