Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

torsdag 20. januar 2011

Selbuvotter

For en tid tilbake begynte jeg på et par selbuvotter i herrestørrelse, jeg spurt min mann om han ville ha de. Det ville han ikke, hadde ikke brukt for votter han visst. Jeg spurt så min far om han ville ha, nei han hadde votter så det måtte jeg ikke tenke på. Jeg ble både skuffet og irritert, det var nå merkelig til utakknemlighet.
Jeg har nok ytret meg til min mor om dette, for på søndag kom min far og lurte på hva jeg strikket på. Siste tommelen på vottene som jeg begynte på i fjor sa jeg. Han lurte på om han kunne prøve disse, og jammen, de passet visst helt perfekt. Han lurte på om han kunne få dem, helst til fredag for da skulle han på hytten. Tro om min mor har snakket med han, eller han bare sånn plutselig er blitt så frostig på hendene.

Vottene forsvant ut av huset før jeg fikk tatt bilde, det må komme en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar