Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

Minn lille blogg om interiør, håndarbeid og hverdagslige saker og ting

torsdag 20. januar 2011

Flaggvotter



Flaggvotter derimot hadde jeg bilder av. Disse strikket jeg til min yngste sønn på 12 år. Var litt i tvil om at han ville ha dem, men det ville han så absolutt. Han skrøt når han kom hjem neste dag om at de ikke var kalde selv om de var litt våte. Jeg var mest glad for at kom hjem med vottene med seg i det hele tatt. Syns alltid at det er fælt med votter som ligger alene igjen, og det er nok ikke alltid de som har mistet en hjemmestrikket vott som har det verst. Nei det er nok heller den som har lagt arbeid i disse.

2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte votter og du har vært flink med bloggen.Lagt meg til som følger....og du er i min bloggroll
    Kos dere i kveld

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. enda en fra Os..?
    nydelige votter ,aldri sett på maken så flotte..!
    takk for koz hilsen...
    klem,magny

    SvarSlett